Rychlý servisní zásah pro nezasmluvněného zákazníka

  Díky naší reputaci nám často volají nový zákazníci, kteří se o nás doslechli od sousedů z vedlejších nájemních jednotek. Při takovém telefonátu často zazní vyklepaný ženský hlas, začínající slovy: ,,máme problém..,, v ten moment je nám jasné, že na druhém konci telefonu je vystrašená prodavačka která se nemůže dostat z nájemní jednotky, nebo naopak dostat dovnitř.. což vzhledem k častým penalizacím od provozovatele obchodního domu za neotevřený obchodní jednotku, finančně pocítí každí nájemce.. V ten moment nám začíná hlavou běžet plánování a různé improvizační řešení, jen aby jsme zákazníkovi vyšli vstříc a pomohli opravit rolovací mříž.

  Preferujeme zasmluvněné zákazníky, protože vždy po první servisní prohlídce už dopředu víme do čeho jdeme a na co se připravit. Ale pokud to bude jen trochu možné pokusíme se pro Vás udělat maximum, jako v tomto případě, do jedné sázkové kanceláře, kam se vydal na havarijní servis rolovací mříže náš obchodní zástupce po skončení své práce v kanceláři..

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.